بهشال ارائه دهنده انواع شال و روسری زنانه است.این فروشگاه اینترنتی با انواع مدل ها و جنس های مختلف شال و روسری مفتخر است که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجود انواع طرح شال ساده، شال لاکچری، شال مجلسی، شال نخی و انواع طرح روسری لاکچری، روسری مجلسی، روسری نخی شال دخترانه ، انواع شال و روسری ژاکارد در انواع شال سرخابی ، مشکی، و… همراه با حفظ کیفیت و قیمتی مناسب از جمله ویژگی های این فروشگاه اینترنتی است. در ادامه به معرفی بیشتر شالمد خواهیم پرداخت تا شما نیز بتوانید به مجموعه مشتریان ما بپیوندید.

خرید شال و روسری زنانه بهشال

بهشال را می توان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی شال و روسری دانست. ارائه انواع جنس روسری و شال زنانه در این مجموعه می تواند پاسخگوی تمام افراد با هر سلیقه و پسندی باشد. تمامی خدمات موجود در این سایت با توجه به نیاز شما مشتریان و با هدف جلب حمایت و رضایت شما می باشد.

چنانچه قصد خرید شال و یا روسری خاصی را با طرح و رنگ مورد نظرتان داشتید کافی است به بهشال مراجعه کرده تا با انواع شال و روسری ها رو به رو شوید. بهشال این امکان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به مقایسه آن با سایر محصولات بپردازید.

مهمترین پارامتر ها در خرید شال و روسری چیست؟‌

شال و روسری را می توان عضوی مهم در پوشش و استایل هر خانمی دانست. شاید آنچه در اولین نگاه توجه دیگران را جلب کند پوشش روی سر یعنی شال و روسری باشد. پس بهتر است که دقت زیادی در انتخاب آن و ست کردنش با سایر لباس ها داشته باشیم. لذا مواردی که ذکر شد را می توان یکی از پارامتر های مهم در خرید شال و روسری دانست.

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم هنگام انتخاب و خرید روسری یا شال جنس آن است. چنانچه شال و روسری از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند خیلی زود ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. به عنوان مثال نخ نما و به قول معروف پود پود می شوند، چروک شده و حالت اصلی خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی برای استفاده و ایجاد استایلی شیک نیز اصلا مناسب نمی باشند. اما این نوید را به شما می دهیم که بهشال توانسته نگرانیتان را در این زمینه برطرف کند. تمام محصولات موجود در بهشال علاوه بر زیبایی و به روز بودن از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. همچنین این محصولات دارای7روز ضمانت مرجوعی کالا هستند. پس شما می توانید با اطمینان خاطر به خرید بپردازید

خرید اینترنتی انواع شال و روسری زنانه

در زندگی های امروزه با توجه به مشغله و دغدغه های بسیاری که برای افراد وجود دارد، بیشتر مایل هستند که خرید های خود را به صورت اینترتی و بدون صرف وقت در شلوغی بازار و فروشگاه ها انجام دهند. شاید یکی از لباس هایی که خانم ها دفعات بیشتری به خرید آن می پردازند شال و روسری باشد. با وجود فروشگاه اینترتی بهشال دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی برای خرید این محصول نیست. شما می توانید به سادگی وارد سایت بهشال شده و کالای مورد نظر را خود را انتخاب کنید. وجود طرح ها و رنگ های متنوع انتخاب های بسیاری را پیش روی شما قرار داده است. کافی است با نگاهی به محصولات موجود در سایت بهشال آنچه را که مورد پسندتان است انتخاب کرده و آن را تنها با یک کلیک درب منزل تحویل بگیرید.

خرید جدیدترین شال زنانه

چگونگی انتخاب روسری و شال 

مهم‌ترین موضوع در انتخاب شال رنگ، طرح و کیفیت آن است. بهتر است رنگ را براساس رنگ پوست صورت، رنگ مو و تم آرایشی همیشگی انتخاب کرد. شال مناسب برای پوست‌های تیره و گندمی متفاوت از شال چهره‌های سفید و روشن است. گاهی رنگ چشم نیز در انتخاب شال و روسری تأثیرگذار است. 
فصل و آب‌وهوا هم در انتخاب شال و روسری تأثیرگذار است. شال‌های پشمی، کاموایی و قواره بزرگ برای فصل‌های سرد سال پیشنهاد می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با انواع کت، پالتو و بارانی ست کرد و از داشتن یک استایل خاص در زمستان لذت برد. شال‌های تابستانی از جنس حریر، نخ و ابریشم هستند و معمولاً رنگ‌های شاد و طرح‌های شلوغ دارند. 
کیفیت شال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شال و روسری در ارتباط نزدیک با موی سر و پوست هست، کیفیت نامرغوب پارچه‌ی آن‌ها می‌تواند سبب موخوره، قرمزی کف سر و … شود. همچنین پارچه‌ی شال و روسری باید قابلیت عبور هوا را داشته باشد، استفاده‌ی مکرر از شال‌های سنگین و کلفت می‌تواند سبب شکستگی موهای سر و ریزش مو شود. 
شال و روسری مشکی یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌ها است، در هنگام خرید آن باید به جنس شال توجه کرد تا با شست‌وشو استفاده‌ی زیاد بور نشود و تغییر رنگ ندهد. هم چنین شال مجلسی از انواع شال‌های پرفروش هستند. این شال‌ها معمولاً از جنس گیپور، ساتن و ابریشم هستند. شست‌وشوی این شال‌ها نیاز به‌دقت بیشتری دارد. برخی از آن‌ها دارای گلدوزی، پولک‌دوزی و ترمه‌دوزی هستند. شال‌های مجلسی مناسب مراسم‌های خاص، جشن، عروسی و ختم هستند و استفاده از آن‌ها در روزمره پیشنهاد نمی‎شود.

تماس با ما