مدل بستن روسری کوتاه دخترانه

روسری و مدل بستن روسری کوتاه دخترانه یکی از استایل های می باشد که امروزه بسیار ترند شده است همچنین برای مشاهده انواع ترند شال و روسری به این مطلب مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم تا آموزش مدل بستن روسری کوتاه دخترانه را به شما معرفی کنیم. در ادامه این آموزش کاربردی همراه ما باشید.

به طور معمول خانم ها به خصوص دختر خانم ها از بستن روسری خود با استایل های یکنواخت و تکراری خسته شده اند و چون روسری جز پوشش هایی است که خانم ها هر روز و بار ها از آن استفاده می کنند به همین دلیل از مدل تکراری آن خسته می شوند. اما نگران نباشید زیرا در ادامه این مطلب می خواهیم مدل بستن روسری کوتاه دخترانه را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع مدل بستن روسری کوتاه دخترانه بر اساس فرم صورت

ممکن است که تا به حال به این موضوع مهم فرم صورت توجه نکرده ایید. اما باید به شما بگوییم که بسته به این که فرم صورت شما چگونه است، نوع روسری و مدل بستن آن را انتخاب کنید. البته که نیاز به صرف زمان و تمرین دارد اما ارزش دارد زیرا در نتیجه شما یک استایل زیبا و منحصر به فردی خواهید داشت.

نواع مدل بستن روسری کوتاه دخترانه بر اساس فرم صورت

نحوه بستن روسری کوتاه دخترانه برای فرم صورت بیضی

 

برای دخترانی که این نوع فرم صورت دارند، نباید روسری خود را محکم به دور صورتشان ببندند. زیرا در این صورت شما را بیش از حد کشیده نشان می دهد.  بهتر است روسری خود را آزاد ببندید و به این روش صورت شما گردتر به نظر می آید. سعی کنید از روسری کوتاه دخترانه با رنگ های شاد و پاستیلی استفاده کنید. جنس ساتن برای این نوع فرم صورت ها بسیار مناسب است و ظاهری کژوال دارد.

نحوه بستن روسری کوتاه دخترانه برای فرم صورت بیضی

نحوه بستن روسری کوتاه دخترانه برای فرم صورت گرد

 

در واقع اگر صورت گردی داشته باشید و به اشتباه روسری خود را ببندید باعث می شود تا صورت شما گردتر به نظر آید. اگر علاقه دارید تا صورت شما کوچکتر باشد ما برای شما یک راه حل ویژه داریم، کافی است یک روسری کتان بردارید و آن را یک بار دور سر و گوش‌هایتان بپیچید. در دفعۀ بعد، آن را از دور چانه‌ها رد کنید و اجازه بدهید تا رها در یک سمت شانه قرار بگیرد. این کار صورت شما را می‌پوشاند و آن را کوچکتر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.

نحوه بستن روسری برای صورت های پر

روسری کوتاه دخترانه برای صورت های پر مناسب نیست و استایل خوبی ندارد. اما نگران نباشید اگر صورت پری دارید تنها کافی است که یک شال و روسری بلند را بردارید و ان را به سادگی دور سرتان بیاندازید، گونه های شما به خوبی خودشان را نشان می دهند.

نحوه بستن روسری کوتاه دخترانه برای فرم صورت لوزی

اگر دارای فرم صورت لوزی شکل هستید باید همه توجه خود را بر روی صورتتان معطوف کنید. می توانید روسری خود را به بالای سر خود ببندید و با این روش صورت خود را بهتر نمایش دهید.

نحوه بستن روسری کوتاه دخترانه برای فرم صورت لوزی

نحوه بستن روسری برای فرم صورت مربعی یا ذوزنقه ای

 

اگر دارای فرم صورت مربعی هستید باید روسری خود را به گونه ای ببندید که گوشه های مربعی صورت شما گرد نشان داده شود. این نوع فرم صورت به مانند مستطیلی شکل است. فرم صورت ذوزنقه ای دو مدل موجود است، در مدل اول عرض پیشانی از عرض چانه کمتر می باشد که در این نوع فرم صورت باید روسری خود را به گونه ای ببندید که لبه های فک صورت پوشیده شود. در این نوع فرم صورت به هیچ وجه از هدبند در زیر روسری خود استفاده نکنید. همچنین سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید.

در نوع دوم عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است که در این نوع بستن روسری برای این مدل فرم صورت اگر قصد استفاده از هدبند را دارید باید از هدبند های تیره استفاده کنید. برخی از افراد هم دارای فرم صورت قلبی شکل هستند به این صورت که چانه کوچکی دارند اما پیشانیشان بلند است. در نوع روسری و بستن این مدل صورت ها باید دقت کنید که چانه هایتان را مخفی نکنید.

فرم صورت کشیده

برای بستن روسری کوتاه دخترانه برای فرم صورت های کشیده باید دقت داشته باشید که از روسری های که طرح های شلوغ دارند استفاده نشود. یکی از مدل های بستن روسری برای این مدل صورت، مدل بستن روسری از بغل گره است که یک دور آن را دور گردن پیچیده و یک گره ساده بزنید تا برجستگی‌های صورتتان را به خوبی نشان بدهد.

بستن روسری برای فرم صورت مثلثی

در آموزش بستن روسری کوتاه دخترانه برای صورت های مثلثی، باید به گونه ای روسری خود را ببندید که عرض پیشانی شما کم شود. در این فرم صورت عرض چانه کم است و با کم کردن عرض پیشانی، پیشانی و چانه شما متناسب می شود.

بستن روسری برای فرم صورت مثلثی

کلام آخر

 

در این مقاله آموزش بستن روسری کوتاه دخترانه را مورد بررسی قرار دادیم. در واقع تلاش کردیم با معرفی انواع فرم صورت شما را با نکاتی که در هنگام بستن روسری خود باید رعایت کنید آشنا کنیم. با رعایت این موارد و نکات شما می توانید یک استایل زیبا و منحصر به فردی خواهید داشت. برای مشاهده آموزش بستن انواع مدل روسری و شال و همچنین برای خرید انواع روسری مجلسی و زیبا می توانید به سایت بهشال مراجعه کنید.