بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

ست کردن گردنبند

 با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا استایل و پوشش هم تغییر می کند. اکسسوری ها یکی از بخش های مهم در استایل است و زیورآلات مناسب هم یکی از بخش های مهم اکسسوری است که باید با نوع لباس و استایلمان هماهنگ باشد. یکی از زیورآلات مهم که زیبایی خاصی به استایلمان می دهد، گردنبند است و بهتر است که همیشه خود را با طبیعت هماهنگ کنیم و طبق فصل استایل و اکسسوری هایمان را انتخاب کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را در ست کردن گردنبند برای فصل های سرد راهنمایی کنیم. در ادامه این مطلب آموزشی همراه ما باشید.

رنگ های مناسب فصل سرما

قبل از معرفی و راهنمایی ست کردن گردنبد برای فصل های سرد بهتر است که با رنگ های مناسب این فصل آشنا شویم. پاییز یکی از فصل های ملایم و زیبایی است و در این فصل طبیعت غرق رنگ های نارنجی و قهوه ای می شود و با باران های پاییزی این زیبایی چندین برابر می شود. برای این فصل مناسب ترین رنگ ها می توانیم به: رنگ نارنجی، کرم، قهوه ای سوخته، سفید، زرشکی و خاکی اشاره کنیم.

بهترین اکسسوری فصل زمستان
بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

جواهرات و گردنبند های مناسب فصل سرما

برای ست کردن گردنبند برای فصل سرما بهتر است که با انواع گردنبند و مدل های آن آشنا شوید. جالب است که بدانید با شروع فصل سرما، گردنبند ها خود را به خوبی بر روی لباس ها نشان می دهند. در واقع با پوشیدن لباس های بلند و ضخیم، استفاده از کلاه و شال گردن یکی از بهترین انتخاب ها برای جلوه دادن و زیبایی بیشتر استایل پاییزی خود استفاده از گردنبند است. می توانید یک گردنبند ظریف و زیبا انتخاب کنید که در تضاد رنگ خنثی پاییزی باشد تا جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. البته که علاوه بر ست کردن گردنبند برای فصل سرما، استفاده از گوشواره های ساده مرواریدی، دستبند های ظریف نقره و حلقه های ساده نیز به استایل شما زیبایی خاصی می دهد.

ست کردن گردنبند برای فصل سرما

لازم است که این نکته را بدانید که ست کردن گردنبند برای فصل سرما، نوع و مدل گردنبند زیاد اهمیت ندارد. اما بهتر است که در فصل سرما از گردن آویزی استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بر روی لباس شما دیده شود و در میان کت و پالتو های ضخیم شما پنهان نشود. در واقع بهتر است که بر روی اندازه زنجیر گردن آویز خود تمرکز کنید به این معنی که هر چه زنجیر شما بلندتر و ضخیم تر باشد استایل شما را زیباتر می کند.

بهترین اکسسوری فصل زمستان
بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

انواع روش های ست کردن گردنبند برای فصل سرما

برای ست کردن گردنبند برای فصل سرما دارای روش های مختلفی است که در ادامه این روش ها را معرفی می کنیم:

مینیمال و مدرن

یکی از انتخاب های مناسب و زیبا برای فصل سرما، انتخاب گردنبند های مینیمال و ساده از جنس نقره و طلا می باشد. جالب است که بدانید این رنگ ها درخشش زیادی به رنگ های کرم و قهوه ای می دهد. برای خانم های جوان انتخاب زیورآلات نقره که طراحی های ساده دارند بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. در کنار گردنبند نقره می توانید از یک انگشتر نقره طریف هم استفاده کنید و استایل خود را کامل کنید.

ست های سرامیکی

یکی از روش های ست کردن گردنبند برای فصل سرما، استفاده از ست های سرامیکی جذاب است که بسیار هم مدرن می باشد. با استفاده از ست های سرامیکی می توانید یک استایل پاییزی مدرن و متفاوت داشته باشید. این نوع استایل برای افرادی که خلاق و هنرمند بسیار مناسب است.

ست کردن گردنبند برای فصل سرما
بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

ست های سنتی

استفاده از ست های سنتی و اصیل نیز در فصل پاییز بسیار توصیه می شود. همانطور که می دانیم پاییز فصل میوه های قرمز و نارنجی است. انار یکی از نماد های هنر ایرانی است و رنگ قرمز جذاب آن جلوه زیبایی به رنگ خنثی پاییزی می دهد. می توانید یک گردنبند با سنگ های سرخ و سبز درخشان را انتخاب کنید و یک استایل زیبا پاییزی داشته باشید.

کلاسیک

استفاده از گردنبند های کلاسیک با استفاده از سنگ های درخشان همیشه طرفداران مخصوص خودش را دارد. یکی دیگر از روش های ست کردن گردنبند برای فصل پاییز استفاده از ست های کلاسیک است. در واقع آویزهای کلاسیک با سنگ های درخشان و ظرافت کلاسیک خود قطعا پیشنهاد مناسبی برای فصل سرد است.

مروارید

یک انتخاب جذاب و بی نظیر استفاده از سنگ مروارید در فصل سرما است که به خوبی با رنگ های قهوه ای سوخته و تیره ست می گردد و درخشش زیبایی به استایل شما می دهد. برای روز های آفتابی ملایم در فصل پاییز و زمستان می توانید از ست مروارید استفاده کنید و استایل منحصر به فردی داشته باشید.

سنگ های فیروزه

یکی دیگر از روش های ست کردن گردنبند برای فصل سرما، استفاده از گردنبند های فیروزه می باشد. این سنگ از گذشته تا کنون در میان ایرانیان بسیار محبوب می باشد و علاوه بر این فیروزه نیشابور در جهان از شهرت فراوانی برخوردار است. این سنگ به استایل شما درخشش خاصی می دهد و رنگ جذاب آن سرزندگی خاصی را به استایل شما می دهد.

ست کردن گردنبند برای فصل سرما
بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

نکاتی که در استفاده از زیورآلات در فصل سرما باید رعایت کنید

  • مروارید برای زمستان عالی است. گردنبد های مرواریدی براق و مجلل همیشه بهترین انتخاب برای استایل فصل سرما است.
  • برای افرادی که در مناطق بسیار سرد زندگی می کنند، جایگزینی برای بدلیجات فلزی باید درنظر گرفته شود
  • گل سینه ها نیز یکی از انتخاب های مناسب برای فصل سرما است گل سینه انتخاب خوبی برای اضافه کردن به درخشندگیتان با لباس زمستانه است. گل سینه می تواند از سنجاق کوچک تا کلکسیون بزرگ فلزی یا سنگی متغیر باشد. لوازم و دندانه های فلزی طرح های زیبایی برای گل سینه هستند.
  • برای داشتن مجموعه ای از زیور آلات پاییزی پیشنهاد می کنیم از جواهرات سنتی و تزیین شده با سنگ های رنگی فراموش نکنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما در ست کردن گردنبند برای فصل سرما راهنمایی کنیم و تمام نکات لازم برای این که استایل زیبایی در فصل سرما داشته باشید را عنوان کردیم. با رعایت موارد و نکات بالا می توانید یک استایل زیبا و جذاب پاییزی داشته باشید. همچنین شما می توانید برای خرید انواع روسری و شال پاییزی به سایت مروا مزون مراجعه کنید و خریدی مطمئن و راحت داشته باشید.