فروش شال و روسری
خرید شال و روسری

خرید شال و روسری

 فروش شال و روسری
فروش شال و روسری

خرید شال و روسری جدید یکی از ساده‌ترین کارها برای آن است که یک تیپ همیشگی را متفاوت کنید. شال و روسری برای مانتو یا لباس‌های زنانه یک اکسسوری مهم به شما می‌رود چراکه در بالاترین بخش از لباس‌های شما قرار می‌گیرد و البته هماهنگ بودن آن با فاکتورهای مختلف همان چیزی است که تفاوت یک انتخاب درست را با انتخاب اشتباه تعیین می‌کند.
در هنگام خرید شال و روسری به چه نکاتی باید توجه کرد:

در هنگام خرید شال و روسری این نکته را در نظر بگیرید که پیش از آنکه یک شال یا روسری با لباس‌ها و شما هماهنگ شود، باید به رنگ پوست صورتتان بیاید. چون یک روسری یا شال نزدیک‌ترین پوشش به صورت شما است و اگر آن‌ها را درست انتخاب کنید، بازتاب رنگ آن می‌تواند به زیبایی بیشتر پوست شما کمک کند.

در انتخاب خرید شال و روسری قوانین مختلفی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانیم استایلی متفاوت داشته باشیم. یک قاعده‌ی کلی برای خرید شال و روسری با رنگی متناسب با رنگ پوستتان وجود دارد، این قاعده این است که بدانید تن رنگی پوست صورت شما در طیف تن “سرد” تا “گرم” در کجا قرار می گیرد.

اگر نمی‌دانید رنگ پوست شما در کدام یک از طیف‌ها سرد تا گرم قرار می‌گیرد از آزمایش دستبند طلایی استفاده کند. برای این کار یک دستبند طلایی روی یکی از مچ های دست و یک دستبند نقره ای را روی مچ دیگر قرار دهید و ببینید با کدام دستبند پوست شما سالم تر و سرحال تر به نظر می رسد.

اگر دستبند نقره‌ای پوست شما را شفاف‌تر و زیباتر نشان می دهد تن پوست شما سرد و اگر با رنگ طلایی پوست خوش رنگ‌تری دارید تن پوست شما گرم است. اگرچه رنگ‌های خنثی برای هر پوستی می‌تواند مناسب باشد اما شناخت تن اصلی رنگ پوست، به شما کمک می‌کند روسری یا شال زنانه ای را بپوشید که اعتماد به نفستان را بالا برده و شما را زیباتر می کند.

خرید شال و روسری برای پوست روشن

اگر دارای پوست روشن هستید بهترین انتخاب رنگ‎ روسری یا شال ، می تواند رنگ‌های قوی مثل قرمز یا آبی و یا سبز باشد. از روسری‌هایی که دارای رنگ‌های خیلی روشن یا کم‌رنگ هستند استفاده نکنید، چراکه ممکن است این رنگ‌ها پوست شما را بی‌ روح نشان دهند. اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشنی مانند شیری یا سفید استفاده کنید بهتر است سراغ یک روسری طرح دار بروید، یک شال سفید ساده برای پوست‌هایی با تناژ رنگی خیلی روشن نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

پوست متوسط و خرید شال و روسری

برای پوست‌هایی با رنگ متوسط که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن هستند، انتخاب وسیعی از رنگ‌ها وجود دارد. می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن سبز یا آجری بروید و البته روسری هایی با پارچه براق در تناژ رنگی سرمه‌ای یا زرشکی هم انتخاب‌های مناسبی هستند.

اگر جزء افرادی هستید که دارای پوست سبزه ی روشنی یا گندمگون هستید، رنگ‌های روشن در شال و روسری می‌تواند رنگ صورتشان را روشن‌تر نشان دهد و رنگ‌های تیره‌تر آن را کمی به رنگ تیره‌ی پوست نزدیک می‌کند. البته رنگ های طبیعی سفید و مشکی هم پوست شما را می توانند بسیار زیبا نشان دهند.

اگر رنگ پوست متوسطی به لحاظ تیرگی و روشنی دارید با توجه به تیپ و سلیقه و آرایش صورت می‌توانند انتخاب‌های وسیعی در دنیای رنگ‌ها و طراح شال و روسری داشته باشند.

کدام شال و روسری برای پوست تیره ؟

نکته مهم برای پوستهای تیره این است که سراغ روسری هایی با رنگ مات و کدر نروند، چرا که این کار باعث می شود بازتاب رنگ شال و روسری ، درخشش طبیعی پوستشان را از بین ببرد.

میتوانید از رنگ های آبی کاربنی و زرد روشن استفاده کنید. رنگ‌های نزدیک به رنگ خاکی و همچنین بازی با رنگ‌های ارغوانی و بنفش هم می‌تواند زیبایی شما را افزایش دهد.

ولی هرگز از رنگ های دودی٬ بنفش تیره و قهوه ای استفاده نکنید چون این ترکیب رنگ ها باعث میشود که صورت آنها تیره تر به نظر برسد. دقت کنید که رنگ شال و روسری شما با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشد و اگر چشمانی روشن دارید میتوانید رنگ شال خود را با رنگ چشمان خود هماهنگ سازید.

شال وروسری های ساده و نخی در استفاده روزمره مورد استفاده قرار میگرد و با اکثر لباس های شما هماهنگ میشوند ٬شال هایی که دارای طرح گل هستند دارای طرفداران زیادی هستند و در نهایت شال هایی که دارای طرح ها ی مدرن و جدید هستند با توجه به سلیقه شما میتواند جزء انتخاب هایتان باشند.

نکته دیگری که در هنگام شال و روسری باید به آن توجه کرد جنس آن میباشد. شال و روسری نخی که به راحتی شسته میشوند٬خنک هستندو مناسب فصل گرما هستند. این روسری ها به راحتی اتو کشیده میشوند و سر نمیخورند به همین دلیل مناسب برای استفاده طولانی مدت میباشند.

شال و روسری های حریر به دلیل سر خوردن زیاد در استفاده ی روزمره مورد استفاده قرار نمیگیرند به دلیل سر خوردن از سر و بهتر این است که در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرند.

دو جنس دیگری از شال و روسری ساتن و ابریشم هستند. روسری ها ساتن براق هستند و نسبت به روسری های ابریشمی ارزان تر هستند و روسری های ابریشمی بیشتر در مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد.روسری های ابریشمی در مقابل ساتن دیرتر چروک میشوند و در چهار فصل مورد استفاده قرار میگیرند.

مورد دیگر که در انتخاب شال و روسری وجود دارد قواره ی آن است .هر چه قواره ی شال و روسری بزرگتر باشد استفاده از آن راحت تر است .

90 سانتی متر برای استفاده از روسری و عرض 60-70 سانتی متر و طول 180 سانتی متر ٬ سایز استاندارد شال است. البته قواره های مختلف شال و روسری در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه ی شما طراحی شده است.