شال و روسری زنانه | راهنمای خرید و نگهداری | فروشگاه اینترنتی بهشال
نکات کلیدی خرید شال و روسری زنانه

شال

شال و روسری زنانه

شال، اکسسوری کاربردی، کلیدی و قدرتمند در استایل بانوان است. چرا که به تنهایی می‌تواند ظاهر استایل شما را دگرگون کند. یک استایل ثابت به همراه دو شال می‌تواند دو ظاهر کاملا متفاوت را به شما بدهد. همین اثرگذاری بالای شال در استایل شما باعث می‌شود، خرید شال و روسری به انتخابی سخت تبدیل شود. زمانی که به سراغ خرید شال بروید و تنوع گسترده انواع شال با طرح، رنگ و جزئیات متنوع روبرو شوید، این خرید برای شما سخت‌تر نیز خواهد شد. درنتیجه دانستن نکات کلیدی هنگام خرید شال می‌تواند به شما کمک کند خریدی متناسب با نیاز، درست و کاربردی داشته باشید.

نکات کلیدی خرید شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه انواع مختلفی دارد و انتخاب از بین دنیای متنوع شال و روسری بستگی به نوع استایل و انتخاب‌های شما دارد. روسری همیشه ظاهری رسمی‌تر و شال استایلی اسپرت‌تر به شما می‌دهد. پس از انتخاب از بین این دو دسته محصول باید به نحوه سر کردن، انتخاب رنگ مناسب، طرح و جزئیات آن دقت نمایید.

نکات مهم در خرید شال و روسری

  • شال ساده یا طرح‌دار:

    شال طرح‌دار و شلوغ صورت شما را پرتر نشان می‌دهد. اگر صورت لاغری دارید شال طرح‌دار را انتخاب کنید و افراد با صورت پر بهتر است شال ساده و تک رنگ را انتخاب نمایند.

  • رنگ مناسب شال

    انتخاب رنگ شال به موارد زیادی از جمله هارمونی بین رنگ شال با استایل و رنگ پوست شما بستگی دارد. البته فراموش نکنید که در دنیای امروز ترکیب رنگ‌ها قاعده خاصی ندارد. انتخاب با شماست که می‌خواهید استایل متمایز داشته باشید و به کمک شال و روسری با تناژ رنگی تند و شارپ تضاد رنگی در استایلتان داشته باشید و یا هارمونی را با شال ساده و رنگ ملایم به استایل خود بیاورید.

  • کیفیت شال

    نکته مهم دیگر جنس شال وکیفیت آن است. شال و روسری مستقیما با مو و پوست شما در تماس است و کیفیت آن با سلامت شما در ارتباط است. انواع شال جدید زنانه با الیاف طبیعی مثل پنبه، لینن، کشمیر و پشم از جمله انتخاب‌های مناسب است، الیاف پنبه و لینن برای تابستان و کشمیر و پشم برای زمستان.

  • شال با ایستایی مناسب به انتخاب هر روزه شما تبدیل می‌شود

    از دیگر نکات مهم در هنگام خرید شال ایستایی آن است. چرا که این اکسسوری زنانه در تمام طول روز و در حین فعالیت همراه بانوان است و داشتن ایستایی مناسب بر روی سر باعث می‌شود در طولانی مدت استفاده از آن شال و یا روسری آسان‌تر شود.

  • جنس مناسب شال

    استفاده از انواع شال به عنوان حجاب در تمام طول روز باعث می‌شود شما به سمت کاربردی بودن و بهبود کیفیت بروید. پارچه شال باید از جنس الیاف طبیعی باشد که باعث ایجاد جرقه و الکتریسیته ساکن در مو نشود.

    کیفیت بالای شال باعث می‌شود به راحتی در اثر استفاده در سطح آن گلوله و پرز ایجاد نشود، درنتیجه مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده خواهید کرد.

انواع رنگ شال ضروری کمد بانوان

  • شال مشکی

    از شال مشکی می‌توانید در همه موقعیت‌ها و همراه با استایل‌های مختلف استفاده کنید. در مواقعی که انتخاب شال سخت می‌شود شال مشکی آسان و کم ریسک‌ترین انتخاب شما خواهد بود. با توجه به کاربردهای مختلف آن به شما پیشنهاد می‌دهیم یک شال مشکی زنانه با ظاهری نیمه رسمی تهیه تا در موقعیت‌های مختلف انتخاب‌های ساده و زیباتری داشته باشید.

  • شال با رنگ‌بندی شاد

    فصل تابستان با روزهای آفتابی و بلند استایل افراد را به سمت رنگ‌های روشن و شاد می‌برد. به شما انتخاب‌های رنگی را پیشنهاد می‌دهیم تا در این روزهای پر نور بتوانید استایلی زیبا و دوست داشتنی متناسب با فصل داشته باشید.

  • شال با رنگ‌بندی خنثی

    شال‌های خنثی به نگ‌های طوسی، خاکی، سدری و… در استایل‌های پاییزه شما درخشان خواهد بود. داشتن شال به رنگ خنثی با نقوش و طرح‌های هندسی به شما استایلی کلاسیک و زیبا ارائه می‌دهد. این سبک شال طرح‌دار را هر سال به شیوه‌های مختلف در استایل‌ افراد می‌بینیم.

انواع مدل شال زنانه

  • شال ساده

    شال ساده با تنوع رنگی بالا ارائه می‌شود و هنگام خرید شال این تنوع به شما کمک می‌کند تا به راحتی رنگ مورد نیاز برای تکمیل استایل و متناسب با رنگ پوست خود را تهیه نمایید. شال ساده با رنگ‌های خنثی و پایه در تمام استایل‌ها قابل استفاده است.

  • شال طرح‌دار

    شال طرح‌دار با نقوش متنوع می‌تواند به راحتی استایل شما را تکمیل کنند و جزئیات زیبا و چشم نواز را به استایل شما اضافه نمایند.

  • شال دورو

    شال‌های دورو با دو رنگ متفاوت، در دو سمت شال یا در دو لبه شال ارائه می‌شود. رنگ‌هایی که در شال‌های دورو ارائه می‌شوند غالبا متضاد می‌باشند و شما می‌توانید بر اساس نیاز و تنوعی که نیاز دارید از سمت مورد نظر خود استفاده نمایید.

  • شال پلیسه

    شال پلیسه از ترندهای جذاب سال است. معمولا به صورت تک رنگ ارائه می‌شوند و تنوع رنگی گسترده‌ای دارد. به دلیل ایجاد پلیسه در سطح شال، ایستایی بهتری پیدا می‌کند و راحت‌تر روی سر قرار می‌گیرد.